Skrivet av en kvinna mitt i livet med begynnande gråhårighet...

onsdag 4 juli 2012

Puh!

Nu är det avklarat!

Så här såg det ut. De hade ställt upp ett tält där en kock från Tranås stod och lagade mat och så sände de direkt från en typ av scen.



Det gick bra, tror jag, jag har inte lyssnat på det för det kanske man kan göra på webben!?

Här är en länk till lite bilder iaf (scrolla ner lite bara :)) och kanske kan man lyssna därifrån oxå!?

http://sverigesradio.se/sida/default.aspx?programid=4101

Får kolla det sedan för nu är det dags att förbereda för en liten betongsession ;)
En farbror som kommer för att gjuta rabarberblad i betong. Han håller på med luffarslöjd, kanske kan vi utbyta tjänster...fast jag ska nog gå en hel helgkurs i höst - om jag får ihop lite pengar ;)

Ha det bra!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar