Skrivet av en kvinna mitt i livet med begynnande gråhårighet...

fredag 22 mars 2013

Makten

är min i evighet, Amen!
Eller nä, men makten över fjärrkontrollen till tv´n är min, åtminstone för några timmar.


Fanny är på fest, Maja är hos en kompis och Peter jobbar. Jag är helt själv hemma! Barnen tyckte lite synd om mig när de skulle åka men jag försäkrade dem om att det var heeeelt ok, mer än ok!
Guuud så skönt att få helt själv bestämma vad jag ska äta, vad jag ska se på tv osv. Helt underbart. Sprang omkring naken här hemma och ingen behövde bry sig (eller nåja, bara från duschen till garderoben, men det lät kul, eller hur? ;) )

Idag har varit en bra dag. Jag tycker att jag mår bättre nu men jag ser inte fram emot begravningen! Skulle vilja vara där själv, slippa se alla ledsna släktingar...

I helgen blir det nog mest fotboll. Det är läger för tjejerna. Två ydretjejer som går på gymnasiet har gjort det här lägret som ett projekt i skolan så Agneta och jag kan kliva tillbaka och låta dem styra. Har vi tur så kan vi till och med åka hem ett tag - skönt!
Kanske kan jag då få tummen ur och bli lite kreativ?!

Trevlig fredagskväll!

Smile!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar