Skrivet av en kvinna mitt i livet med begynnande gråhårighet...

onsdag 15 januari 2014

Lugnet före

stormen....?
Igår Kisa, idag Communnicarejobb hemma, imorrn Österbymo. Fredag jobb hemma med det egna och sedan händer det andra grejer...
På lördag är det avslutning för Ungdomsledarna i TAIS (Torpa AIS), på söndag fotbollscup med tjejerna, måndag tåg till Norrköping för vidare färd till Karlstad, tisdag jobb och kurs i Karlstad, onsdag, jobb och möte i Kisa, torsdag, jobb i Österbymo, fredag och lördag, faktiskt "ledig" hemma, söndag eftermiddag, tåg till Sthlm, måndag till onsdag kurs i Stockholm, torsdag, jobb i Österbymo....sedan blir det lite "lugnare", dvs bara vanligt jobb ;)
Blir lite stressad när jag tänker på mina följande veckor på det sättet och det är jättedumt! När jag är mitt i det så flyter allt på och allt ordnar sig hela tiden utan problem. Bara jag tar en sak i taget och är i nuet så är det hur lugnt som helst.
Alla grejer är enbart roliga, Stockholmsgrejen (som jag kommer berätta om tids nog...) är lite otäck oxå, men annars är allt bara kul och det underlättar ju ;)

Fortsatt inspiration med hemmajobbet och här är lite nyproducerat...


Platta i betong med hål för ljus som skyddas av lite hönsnät ;)
Gillar den själv väldigt mycket, hoppas eventuella kunder gör det oxå :) Är verkligen taggad inför kommande säsong i butiken. Kul!!
Communicarejobbar ju hemma idag men vi får se om jag hinner testa på att tova lite ull senare idag...fast vi har ju fotbollsträning oxå...får bli ikväll i så fall.
Nåja, ha en go onsdag!

Smile!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar