Skrivet av en kvinna mitt i livet med begynnande gråhårighet...

tisdag 7 januari 2014

Igår

var det dop.


Allt gick bra. Ett mycket sött, skötsamt barn, som var glatt och nöjt hela tiden. Efterföljande fika med, minst, sju sorters kakor och tre olika tårtor som gav sockerkoma i flera timmar efteråt. Precis som det ska vara, antar jag ;)

Idag en ny dag. En otroligt trött dag!! Jobbar i Kisa och var så trött att jag nästan somnade på vägen hit!? Annars brukar det mest infalla på vägen hem... Efter nästan tre veckors ledighet så har jag lyckats vända ganska bra på dygnet. Jag som vanligtvis är ganska morgonpigg sover, lätt, till nio-halv tio... men nu blir det ändring på det!
Nåja, jag har en hel del på min att-göra-lista så det är bara att börja beta av den ;) Känns ändå rätt skönt att vara igång med livet igen :)

Ha en skön tisdag!
Smile!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar